Opłaty za uczestnictwo w zjeździe:
* Weryfikacji dokonamy przy odbiorze materiałów zjazdowych na miejscu
** Niefinansowane ze środków firm innowacyjnych zrzeszonych w INFARMIE.
UWAGA!!!
- Firmy opłacające uczestnictwo lekarzy, rezydentów lub pielęgniarek- do kwot podanych w tabeli muszą doliczyć 23% podatku VAT.
- O wysokości opłat decyduje data wpłaty, a nie data rejestracji.
- Uczestnikom dokonującym wpłaty na miejscu nie gwarantujemy pełnego pakietu towarzyskiego
Opłata rejestracyjna dla lekarzy, rezydentów i pielęgniarek obejmuje:
- uczestnictwo w sesjach naukowych i wystawie firm,
- uczestnictwo w uroczystości otwarcia i zamknięcia zjazdu,
- program szczegółowy,
- materiały zjazdowe,
- poczęstunki podczas przerw,
- certyfikat uczestnictwa.
Opłata rejestracyjna dla osób towarzyszących obejmuje:
- uczestnictwo w uroczystości otwarcia zjazdu oraz uprawnia do korzystania z poczęstunków podczas przerw,
- osoby towarzyszące nie otrzymują materiałów zjazdowych, nie mają wstępu na sesje wykładowe oraz wystawę firm.
Prosimy o wpłaty na konto:
UNISONO JKT
91-071 Łódź
Ul. Ogrodowa 72/74 lok. A7
iKONTO Biznes Alior:
28 2490 0005 0000 4530 8555 8040
z dopiskiem: “imię i nazwisko z dopiskiem – np. rezydent”
Zgodnie ze zmianą ustawy z dnia 4 lipca 2019 r. o podatku od towarów i usług, która wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2020 r., prosimy przy rejestracji o podanie ostatecznych danych do wystawienia dokumentu sprzedaży, gdyż nie będzie możliwości zmiany charakteru tego dokumentu.
Rezygnacja:
- Pisemną rezygnację z udziału w Zjeździe prosimy zgłosić na adres organizatora lub mailem na adres: biuro@uni-sono.pl
- W przypadku rezygnacji, uczestnikowi przysługuje zwrot opłaty rejestracyjnej pomniejszony o koszty manipulacyjne:
- rezygnacja zgłoszona od momentu wpłaty do 30 dni przed Konferencją — koszty manipulacyjne wynoszą 10%.
- rezygnacja zgłoszona od 29 do 15 dni przed Konferencją — koszty manipulacyjne wynoszą 35%.
- rezygnacja zgłoszona 14 dni przed Konferencją — uczestnikowi nie przysługuje zwrot kosztów.